neděle 24. května 2020

Ředkvičková pomazánka



Ředkvičky jsou takhle na jaře parádní. Stačí chleba s máslem a ředkvičky k tomu zakusovat! Jsou křupavoučké, sladké, nepálí a navíc nám hezky doplní vitamíny.

My jsme sklidili první várku našich ředkviček z balkonového truhlíku a tak jsem udělala k snídani super rychlou, a o to lepší pomazánku.

Za 5 minut hotovo!





Ingredience:

cca 20 ředkviček - nebo dva svazky
2 vaničky sýru cottage
1 malou červenou cibuli
1 lžička hořčice plnotučné
bylinky dle chuti - já jsem sypala jarní cibulkou, ale můžete použít pažitku, petrželku, nebo třeba klíčky čehokoli
sůl a pepř



Postup:

Ředkvičky si omyjte a očistěte. Spolu s cibulí je nakrájejte na drobné kostičky a zamíchejte do sýra, přidejte lžičku hořčice, opepřete a osolte a je to.

Podávejte s čerstvým pečivem a posypejte navrch bylinkami.

Dobrou chuť







Share:

3 komentáře

  1. Na tom si urco tvuj manza pochutna.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty naše ředkvičky letos strašně pálily. Jednou, když jsme byly na zahrádce jsem si jednu umyla a skoro mi z ní vyhrkly slzy, jak strašně pálila. Ale prý se dá zmírnit pálivost tím, že si ředkvičku osolíte.

    OdpovědětVymazat

Blog Design Created by pipdig