neděle 27. listopadu 2016

Dýňové pancakes



Já prostě podzim zbožňuju. Ale musím říct, že letos jsem si ho vážně neužila. Těšila jsem se na procházky ve spadaném listí, když venku bude svítit poslední sluníčko, ale jestli takové dny letošní podzim byly, tak jsem seděla v práci, nebo je prostě prošvihla nějak jinak.

Dýněmi jsem se ale zásobila víc než dost a tak přináším další recept, jak je zpracovat. Kromě klasické dýňové polévky, nebo dýňového cheesecaku si můžete pochutnat na vláčných dýňových lívanečkách.

Miluju tu barvu, kterou všechno kam přidáte dýni potom má!!!!!





Ingredience:

3 lžíce dýňového pyré ( 300 g dýně, 1 lžíce oleje, 2 dcl mléka)
250 ml mléka
5 lžic hladké mouky
4 lžíce cukru
3 lžíce slunečnicového oleje
1 prášek do pečiva
špetka soli


Recept:

Pokud nemáte již hotové pyré, začněte právě tím. Vydlabanou dýni si nakrájejte na kostky, pokapejte olejem a pečte ve vyhřáté troubě na 180°C asi 30 minut. Upečenou dýni nechte vychladnout, přilijte mléko a tyčovým mixérem rozmixujte na hladkou kaši.

Nyní už bude recept velmi snadný a to ve větší míse smíchat všechny ingredience dohromady.
Těsto nechte na lince alespoň půl hodiny odpočívat aby pak lívanečky pěkně vyběhly.
Na rozpálenou pánev si nalévejte kolečka podle chuti velká a jakmile uvidíte shora tvořit bublinky, otočte lívaneček a opečte i z druhé strany.

Můžete podávat s javorovým sirupem a ořechy, zakysanou smetanou, nebo třeba marmeládou.

Pokud Vám zbude nějaké pyré, můžete si ho uchovat v mrazáku do dalšího receptu.











Share:

2 komentáře

Blog Design Created by pipdig